اخبار روزاقتصاد

سرمایه ارزهای دیجیتال و ذخایر بیت کوین جهان: نکات برجسته بیت کوین 2024 

سرمایه ارزهای دیجیتال و ذخایر بیت کوین جهان: نکات برجسته بیت کوین 2024 

سیاستمداران آمریکایی حامی صنعت کریپتو در کنفرانس بیت کوین 2024 که از 25 تا 27 ژوئیه در نشویل برگزار شد، صحبت کردند.

تیم تحریریه crypto.news در این رویداد شرکت کرد و موضوعات اصلی بیان شده در کنفرانس را جمع آوری کرد.

فهرست مطالب

ایالات متحده برای تبدیل شدن به پایتخت رمزنگاری جهان

نامزد ریاست جمهوری دونالد ترامپ عمدتاً موضوعات مربوط به کمپین انتخاباتی اما مستقیماً در مورد بیت کوین نیز صحبت کرد (BTC).

به ویژه، ترامپ گفت که اولین ارز دیجیتال نهمین دارایی با ارزش جهان است و از نظر ارزش بازار از طلا و نقره پیشی خواهد گرفت.

“اگر ما از فناوری کریپتو و بیت کوین استقبال نکنیم، چین خواهد شد، سایر کشورها بر آن مسلط خواهند شد… ما می خواهیم چین موفق باشد، اما باید موفق ترین باشیم.”

دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری

نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده خاطرنشان کرد که دولت فعلی جنگی را علیه ارزهای دیجیتال و بیت کوین به راه انداخته است. او گفت که مقامات خدمات مالی را خفه کردند و به آمریکایی ها اجازه ندادند دارایی ها را به صرافی ها منتقل کنند.

این سیاستمدار افزود که معاون رئیس جمهور ایالات متحده و محتمل ترین نامزد برای پست ریاست جمهوری دموکرات، کامالا هریس، بدتر از نامزد سابق جو بایدن. به گفته ترامپ، او “دیوانه” است و به شدت با ارزهای دیجیتال مخالف است.

ترامپ خاطرنشان کرد که در طول چهار سال قدرت، بیت کوین 3900 درصد رشد کرده است، از 898 دلار در روزی که او به قدرت رسید به 35900 دلار در روز خروج او.

این سیاستمدار همچنین گفت که رئیس ایالات متحده را اخراج خواهد کرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار در اولین روز ریاست جمهوری خود. ترامپ افزود که فردی را به این سمت منصوب خواهد کرد که جلوی آینده آمریکا را نگیرد.

ترامپ همچنین قول داد که ایالات متحده را به یک مرکز معدن تبدیل کند و گفت که اجازه فروش 210000 بیت کوین ذخیره شده در ترازنامه این کشور را نخواهد داد. او معتقد است که تصمیم برای ذخیره دارایی‌ها، هسته ذخیره ملی استراتژیک BTC خواهد بود.

خرید 1 میلیون بیت کوین برای ایالات متحده

سینتیا لومیس، سناتور وایومینگ نیز اعلام در طول کنفرانس صورتحساب خرید 1 میلیون بیت کوین برای ترازنامه ایالات متحده، که 5٪ از کل عرضه دارایی است.

او فکر می کند که ایجاد یک ذخیره بیت کوین به تقویت دلار در برابر تورم فزاینده و تحکیم رهبری ایالات متحده در سیستم مالی جهانی کمک می کند.

Lummis خاطرنشان کرد که ایجاد یک آینده روشن برای آمریکایی ها با تنوع بخشی به BTC ضروری است. به گفته این سناتور، اولین ارز دیجیتال به مدت 20 سال در ترازنامه آمریکا ذخیره می شود و تنها چیزی که می توان برای دارایی ها خرج کرد، بازپرداخت بدهی ملی این کشور است.

این صورتحساب باید یک شبکه غیرمتمرکز و امن برای ذخیره بیت کوین تحت مدیریت وزارت خزانه داری ایالات متحده ایجاد کند. همچنین، این ذخیره استراتژیک نباید آزادی های مالی فردی را نقض کند.

خرید روزانه بیت کوین

رابرت اف کندی جونیور نامزد مستقل ریاست جمهوری ایالات متحده نیز پشتیبانی کرد بیت کوین، با اشاره به اینکه بیشتر ثروت او در بیت کوین است.

در بیت کوین 2024، این سیاستمدار گفت که اگر به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شود، ابتدا یک فرمان اجرایی صادر می کند که وزارت دادگستری را ملزم می کند 204000 بیت کوین را به فدرال رزرو منتقل کند تا به عنوان یک دارایی استراتژیک ذخیره شود. علاوه بر این، او به خزانه داری ایالات متحده نیاز دارد تا روزانه 550 بیت کوین بخرد تا زمانی که کل سرمایه کشور به 4 میلیون بیت کوین برسد.

این سیاستمدار همچنین قصد دارد مالیات تراکنش‌هایی که از دلار و بیت کوین استفاده می‌کنند را به طور کلی لغو کند. با این حال، او سناریویی را رد نکرد که در آن BTC برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات به عنوان بخشی از مبادله معاف از مالیات استفاده شود.

بیت کوین به 13 میلیون دلار تا سال 2045

در طول کنفرانس، مایکل سیلر، بنیانگذار MicroStrategy گفت که قیمت بیت کوین تا سال 2045 به 13 میلیون دلار برسد. با قیمت فعلی بیت کوین در حدود 65000 دلار، ارزش بازار آن 1.3 تریلیون دلار است که تنها 0.1 درصد از ثروت جهان است. او گفت که با بازدهی سالانه حدود 29 درصد، طلای دیجیتال تا سال 2045 به 280 تریلیون دلار و 7 درصد خواهد رسید.

سایلور از مخاطبان خواست تا ماکسیمالیست بیت کوین شوند: اولین ارز دیجیتال را بخرید، تمام دارایی های آنها را منتقل کنید و به حوزه قضایی با مالیات پایین بروید تا پول پس انداز شده را در طلای دیجیتال سرمایه گذاری کنید.

مشکلات حریم خصوصی بیت کوین

علاوه بر این، ادوارد اسنودن، کارمند سابق آژانس امنیت ملی و سیا، از رای دهندگان آمریکایی خواست که انتقاد پذیر باشند و به سیاستمداران اعتماد نکنند.

اسنودن نگرانی شدیدی در مورد مسائل مربوط به حریم خصوصی اولین ارز دیجیتال ابراز کرد. علیرغم تصور غلط رایج، او یادآور شد که تراکنش‌های بیت‌کوین فقط تا حدی ناشناس هستند زیرا می‌توان آن‌ها را در افراد خاصی ردیابی کرد.

به نظر او، بسیاری از قانونگذاران در تلاش هستند تا عشق جامعه بیت کوین را به دست آورند:

«آنها قبیله ما نیستند. آنها شخصیت شما نیستند. آنها علایق، ارزش‌ها و چیزهایی دارند که به دنبال آن هستند. سعی کنید آنچه را که نیاز دارید از آنها بدست آورید، اما خود را در اختیار آنها ندهید، حتی اگر مجبور باشید به آنها رای دهید.”

ادوارد اسنودن، کارمند سابق NSA و CIA 

حداقل علاقه به ارزهای دیجیتال

BlackRock، رئیس دارایی‌های دیجیتال، رابرت میچنیک، توجه شد< /a> نشان می دهد که شرکت حداقل علاقه مشتری به ارزهای رمزپایه را فراتر از BTC و ETH می بیند. او همچنین نشان داد که این شرکت انتظار دارد تنها چند ETF دیگر رمزنگاری فراتر از این دو دارایی دیجیتال قابل توجه ظاهر شوند.

میچنیک همچنین اشاره کرد که اکثر مشتریان BlackRock BTC و ETH را به‌جای دارایی‌های رقیب به‌عنوان دارایی‌های مکمل می‌بینند. او پیش بینی کرد که سرمایه گذاران می توانند حدود 20 درصد از دارایی های رمزنگاری خود را به ETH و بقیه را به BTC اختصاص دهند.

کلمات پایانی

مشارکت بسیاری از چهره‌های سیاسی در بیت کوین 2024، نقش رو به رشد صنعت کریپتو در ایالات متحده را برجسته می‌کند.

واضح است که با نزدیک شدن به ماه نوامبر، سیاست گذاران به طور فزاینده ای به صنعت کریپتو که به بخش مهمی از عرصه سیاسی ایالات متحده تبدیل شده است توجه می کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا